نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

درخشش خیره کننده ارسلان کاظمی| نورما بارو دبل دبل کرد

  • کد خبر: ۸۷۴۶۵
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
درخشش خیره کننده ارسلان کاظمی| نورما بارو دبل دبل کرد
در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال کاله آمل و خانه بسکتبال خوزستان به پیروزی رسیدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز،تیم بسکتبال کاله آمل با درخشش جلال آقامیری و متین آقاجانپور دومین شکست فصل را یه ذوب آهن اصفهان تحمیل کرد.
جلال ٱقامیری در این دیدار برای کاله خوش درخشید و موفق شد در زمان ۲۹:۳۴ دقیقه با ۲۳ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ پاس گل، کارایی ۲۷ داشته باشد و ستازه کاله باشد.
متین آقاجانپور هم کامل بازی کرد و با ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند و ۴ پاس گل کارایی ۲۲ داشت و از چهره‌های موفق امشب تیم کاله بود.
در جمع ذوبی‌ها، اما ارسلان کاظمی نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. ارسلان حدود ۳۸ دقیقه بازی کرد و با ۱۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۴ پاس گل و ۴ توپ‌ربایی ضمن ثبت دابل دابل با کارایی ۳۲ موثرترین مرد زمین بود.
کاله با این پیروزی با ۴ برد، ۳ باخت و ۱۱ امتیاز، هم امتیاز مس کرمان و شهرداری گرگان شد، اما با گل‌دیقرنس کمتر نسبت به این دو تیم در رتبه سوم گروه الف قرار گرفت.
ذوب‌آهن اصفهان هم با ۴ برد، ۲ باخت و ۱۰ امتیاز، در رتبه چهارم گروه الف قرار دارد.
اما در دیگر بازی هفته تیم بسکتبال خانه بسکتبال خوزستان با حضور نورما بارو و دارینگتون هابسون ۶۹ - ۶۳ صنعت مس کرمان را شکست داد. دارینگتون هابسون که بازیکنی با کارنامه درخشان بود، با کسب ۱۴ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس گل و کارایی ۷ شروع نسبتاً خوبی در خوزستان داشت.
آرش ثابتی در ادامه بازی‌های چشم نوازش ۴۰ دقیقه کامل بازی کرد و با ۲۴ امتیاز و ۷ ریباند، کارایی ۱۷ داشت.
ستاره این مسابقه کسی جز نورما بارو نبود. بازیکن خارجی خوزستان با ۳۶ دقیقه بازی، ۱۲ امتیاز و ۱۳ریباند دبل دبل کرد و با کارایی ۱۸ نقش مهمی در برد تیمش داشت.
اصغر کاردوست از مس هم با ۱۲ امتیاز، ۸ ریباند و کارایی ۱۹ موثرترین بازیکن شد. ایگور شوماکف هم با ۹ امتیاز، ۱۳ ریباند و کارایی ۱۲ در کنار آیزایا ویلیامز که با ۱۶ امتیاز، ۵ ریباند و ۳ پاس گل، کارایی ۹ را ثبت کرد، فروغ همیشگی را نداشتند.
مس کرمان یا وجود این شکست، با ۴ برد و ۳ باخت و یک بازی بیشتر از شهرداری گرگان، پیشاهنگ گروه الف شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->